Jamming.



God morgon måndagsläsare!

Tänkte strunta i att komentera helgen i detalj, det blir rätt tjatigt att läsa det varje måndag kan jag tro, och istället inrikta mig på en "dagens". Så pass upp! Nu drar vi igång den här veckan också!


Dagens:

Frukost: Avklarad. Youghurt, hallon, jordgubbar, mandlar, juice, kaffe
Väderlek: Mulen
Mission: Skicka in papper till diverse pengautlämnande ställen (FK, CSN, banken mfl.)
Kopp: 3:e, redan
Krämpa: Svullna fötter
Podcast: Alex & Sigges
Skönhetsfix: Klippa naglarna samt smörja mig med någon typ av lotion som fuskar fram lätt solbränna (se dagens väderlek)
Musiksättning: Bob M
Tänkta mellenmål: Banan/Blåbär/Kokos-smothie
Kvällsnöje: Frankrike - England & Ukraina - SVERIGE!
Läggtid: För sen, antagligen


Ge mig gärna din dagens!






Kommentarer
Postat av: Sanna - en svart ko ger också vit mjölk

Frukost: Saras tekaka med prickikorv

Väderlek: skitväääär



Mission: sätta öronmärken i Tors små mysöron



Kopp: -



Krämpa: träningsverk öööööveraaallt



Podcast: Öh..



Skönhetsfix: Typ, fixa hela mig.

Musiksättning: dansband i bilen makes my day



Tänkta mellenmål: troligtvis mammas kolakakor



Kvällsnöje: allt utom fotboll, förmodligen

Läggtid: när min käre sambo kommer hem, antar jag.





2012-06-11 @ 09:30:24
URL: http://shesasaint.blogg.se/
Postat av: Kia

Frukost: Gröt

Väderlek: Kass

Kopp: minst 10de

Krämpa: Fotbollsfeber!!!

Podcast: Värvet

Skönhetsfix: Borsta håret

Musiksättning: Ben Howard

Mellanmål: hembakta bullar med mjölk mmmm

Kvällsnöje: FOTBOLL!!

Läggtid: Aldrig, om Sverige vinner

2012-06-11 @ 17:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback