Overkligheten

Du tynar bort från den verklighet du en gång älskat och dyrkat.

Den gråa dödsborgen rymde du ifrån när du visste att din vandring hade börjat.

Vi vandrar vid din sida.

Du finns i våra tankar och hjärtan så länge solen och månen turas om att lysa upp din väg.

Hoppas din färd inte är alltför smärtsam.

Försök tänk på all glädje och värme som du spridit bland oss.

Nu är du svag men du är ändå och kommer för alltid förbli en av mina allra starkaste förebilder.

 

Din passion för våran passion har alltid stärkt våra band.

Du kommer vara min idol tills jag själv blir en idol.

Du kommer vara min idol tills jag själv en dag blir en idol.

 

Du är som du är.

Tidiga mornar och långa resor har aldrig stoppat dig och dina ägodelar.

Ditt underbara sätt att bry dig så där lagom mycket om det som är värt att bry sig om.

Dina sociala förmågor att lyckas skaffa dig vänner samt ovänner innan vi andra knappt hinner hälsa.

Ditt ärliga raka svar på tal svar som inte många klarar av att hantera.

Din förmåga att tala om att du älskar utan att använda ord.

Dina spontana skratt.

Din alltid lika synliga snusnäsduk.

Din sarkastiska humor.

 

Din passion för våran passion har alltid stärkt våra band.

Du kommer vara min idol tills jag själv blir en idol.

Du kommer vara min idol tills jag själv en dag blir en idol.

 

Ditt gömställe är nu hemligt men jag att vet att du vinkade oss farväl mellan alla tårar.

Vet att vi aldrig mer kommer att ses men jag kommer att längta ändå.

Du kommer för alltid vara en utav mina allra bästa vänner.

Jag kan lova dig att lillebror och lillasyster hälsar.

Sköt om dig. Jag älskar dig. Din som fan.

 

Din passion för våran passion har alltid stärkt våra band.

Du kommer vara min idol tills jag själv blir en idol.

Du kommer vara min idol tills jag själv en dag blir en idol.

 

Din passion för våran passion har alltid stärkt våra band.

Du kommer vara min idol tills jag själv blir en idol.

Du kommer vara min idol tills jag själv en dag blir en idol. 


Kommentarer
Postat av: Mami

Usch, här blir man ju lite ledsen och fundersam..

2012-07-06 @ 15:49:16
Postat av: Piggelino

FANTASTISK text. Mörk och djälvlig absolut men i sin helhet fantastisk.

Jobbar din grabb med att skriva eller är det en hobby? Missförstå mig inte nu, men gillar det här bra mycket bättre än de inlägg du ibland skriver som ibland, men bara ibland, kan vara i glättigaste laget för mig. No harm i hope!

Hälsa grabben din från mig!

2012-07-09 @ 20:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback