Ett förtydligande!

Texterna nedan, alltså de lite dystra bitarna "Overkligheten" & "Kurragömma" är publicerade i kategorin "Ord från Joakim" alltså den min sambo råder över. Det är alltså inte jag som har skrivit dem, även om jag kanske önskar att det var det. Djup och mörker är inte riktigt min grej, men jag tycker det är fint och fantastiskt. Jocke är i grunden en tusen gånger bättre skribent än mig! Ev. credd går alltså till Jocke och ev. funderande och lite dystra tankar (mamma) bör också sändas till Jocke :) I'm just the messenger.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom e fantastiska! :)))

2012-07-07 @ 10:17:08
Postat av: Lisa

Hej!
Jag är en ny läsare här - och jag redan helt fast. Kul med en ny bra, snygg blogg att följa! :)

Svar: Tack och varmt välkommen hit!
OPROFESSIONELL

2012-07-07 @ 18:23:52
URL: http://www.lisasfanclub.se
Postat av: Tyra

Jag har aldrig kommenterat förut men kände att det var dags nu efter ett års flitigt läsande. Älskar din blogg och går in flertalet gånger på en dag och söker uppdateringar. Ville bara att du ska veta att jag finns och läser! Kram

Svar: Vad fint. Tack så mycket, jag blir jätteglad av att få höra sånt här :)
OPROFESSIONELL

2012-07-08 @ 02:42:09
Postat av: Mimmi

vart är du? Vi saknar dig! :)

Svar: lite här och där. Bloggandet blir aldrig som man tänkt sig.
OPROFESSIONELL

2012-07-08 @ 20:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback