Städa, städa varje fredag och så varje jul. Det tycker jag är kul...

Pust och puh...
Nu har jag gjort mig till att städa hela hemmet. Svärisarna kommer på besök i kvällningen, och då gör man sig till och fixar och grejar hemma. De (läs svärmor) får inte tro att deras älskade förstföding flyttat ihop och skaffat barn med någon slappröv som inte kan hålla hemmet skinade rent och ytorna nogrant avtorkade. Höhö.

Nä. Inte alls, men det kryper i mig om någon kommer hem till mig när det är som stökigast. Sådär när TV-bänken är helt fjunig av damm, sängen obäddad sedan förra torsdagen och det ligger halvdruckna vällingflaskor både i soffan och på toaletten. Ja, sådär som det ser ut hemma mest.

/slutkörd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback