Rehab.

Bästa läsare.

Jag är ledsen för att jag är frånvarande.
Men mest ledsen är jag för att ni är frånvarande. För att ni drar lämnar mig.

Jag känner mig lite fruktansvärt rutten just nu. Jag har inte orkat blogga. Inte orkat vara en intressant person.
Knappt orkat vara en person alls.

Så jag ber er. Kom tillbaka!
Om en stund. För jag tänkte att jag ska ta en paus, några dagar kanske, och sedan ska jag komma tillbaka. Starkare. Friskare. Intressantare.

För såhär kan vi inte ha det. Det är jag medveten om.

Så tack för att ni låter mig vila.
Tack för att ni hjälper mig bli den ni vill ha.





Kommentarer
Postat av: Sanna

Man får tappa motivationen ibland, och orken! Är ganska säker på att du har kvar dina läsare, du som är så oprofessionell.haa-ha.



Pusss!

2012-01-12 @ 08:32:36
URL: http://shesasaint.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej! Kämpa på och må bättre redan nu tack :)

2012-01-12 @ 09:06:33
Postat av: Bibi

Hoppas du snart hittar motivationen igen! Jag längtar efter att få läsa mer här snart. Jag kikar in varje dag :)

2012-01-12 @ 13:47:18
URL: http://bibidanielsson.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Säger som Bibi. Är inne var dag och kollar.Hoppas verkligen att du fortsätter, du har bra inlägg och även bra berättare är du. För att inte tala om bilderna de brukar vara helt underbara.Stå på dig och hoppas att du fortsätter att skriva, och det snart.

2012-01-12 @ 14:45:56
Postat av: Anonym

jag saknar dig

2012-01-12 @ 18:42:35
Postat av: Sania

Det är bara att börja blogga så kommer jag tillbaka :)

2012-01-13 @ 07:39:42
URL: http://sania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback