Video games.

Fokuserat plugg kräver sin musik och jag delar gärna med mig till er.



1. Young Galaxy - We have everething



2. Lana Del Rey - Video Games




3. Austra - Dark her horse




4. M.I.A - Bad girls




5. Massive Attack - Teardrop

Vad jag kan se när jag tittar på min lilla lista är att jag tydligen finner tung elektro/pop/hiphop inspirerande. Intressant.

Det finns bara ett problem. Musikvideorna är så snuskit jävla asnygga alla fem, att jag ´kommer på mig själv med att titta på dem istället för att skriva smarta inlägg i debatter om kognetivt beteende.
Hum... Jag får jobba på det helt enkelt.



Kommentarer
Postat av: Caroline

Snyggt med bra musiktips! Hurra!

2012-02-22 @ 14:35:02
Postat av: Henny

1an och 4an är med bland mina favoriter också!

2012-02-23 @ 09:57:57
Postat av: Rebecka

fantstiska tips!

2012-02-27 @ 10:53:36
URL: http://rrebeckablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback