Strö all min kärlek.

Först och främst - tack för alla fina ord och gratulationer!

Har slängt ihop en jättesnabb gravidfrågelista.
Har du en fråga? Stäm av den med listan.

Vilken vecka är du i? vecka 16
När är bebisen beräknad? Runt Iris 2-årsdag, den 18:e augusti
När fick du veta? Veckan innan jul
Hur mår du? Jättebra! v8-14 lite illa, men var mest trött. Jämfört med Irisgraviditeten mår jag kanon
Var det planerat? Nja... Men den detaljen är oviktigt
Har du gjort ultraljud? Nej, 14 mars. Så jag är inne i min värsta tänk-om-jag-bara-inbillar-mig-alltihop-eller-att-något-hemskt-är-fel-noja just nu
Varför har vi inte hört något om graviditeten förens nu? Vi har bara berättat för våra allra närmsta innan idag. Jag var lite inne på att hålla graviditeten utanför bloggen i ganska hög utsträckning, men kom sedan på vilket fint dokument över en tid att minnas sedan detta kan bli

Kan du inte hitta din fråga?
Välkommen att ställa den så ska jag svara efter bästa förmåga.



Kommentarer
Postat av: Bibi

Några cravings? :D

2012-02-21 @ 13:29:37
URL: http://bibiblogg.blogspot.se
Postat av: Anonym

Får vi se nån glimt av magen snart? :)

2012-02-22 @ 20:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback