Material girl.

Tja ba.
Som alltid när jag ska plugga gör jag paralellt andra saker (läs. roligare saker).

Idag har jag finkammat IKEA-bibeln och hittat en hel del jag kan tänka mig packa in i bilen nu när jag snart ska dit.

Nu innan ni får helt fel bild av mig - jag är inte sådär hemskt IKEA-frälst som merparten av svenska folket,
men jag gillar möbler och jag gillar konceptet snyggt & billigt.
Så även om mycket är skit, är en del skitfint också.

Jag har till och med varit så flitig (läs uttråkad) att jag gjort små kallage som i inredningstidningar!


Till oss som får rösta, gå på systemet & måste deklarera vill jag köpa:





& till personen tycker det är svårt att äta med sked och sover innanför spjälor funderar jag på:




Fast jag kommer ha råd med ca 1-2 saker från varje kategori.
Hum. Så nu gäller det bara att välja vilka.

Och det svettiga beslutet kan nog rädda mig från minst 40 min plugg till.
Jihoo!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Den där mörka dockan har vi, kanon bra! :) och sjukt söt :)

2012-02-13 @ 14:17:26
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Rebecka

Snygga saker!

Kan du inte blogga lite mer om inredning? Jag skulle behöva lite bra tips. Jag är lite sådär Svensson feg när det gäller inredning ;P

2012-02-13 @ 14:29:07
URL: http://rrebeckablomqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

snyggt!

2012-02-13 @ 14:29:55
Postat av: Johanna

Ja verkligen, funderar på köpa dem andre....bra på visa olikheter på :)

2012-02-13 @ 14:30:48
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: yrsa

Men vilka fina saker! Det gula skåpet var ju as snyggt är det verkligen ifrån IKEa alltihops?!

2012-02-13 @ 15:25:12
Postat av: Bibi

Vilka fräcka grejer! Och på IKEA dessutom :) Det kan ju inte bli bättre eller? Ska åka dit i veckan hade jag och min sambo tänkt för ovanlighetens skull... Vi bor ju bara 4 mil från ett ikeavaruhus så det blir ju rätt ofta man är där menar jag till min sambos förtret hihihi ;)

2012-02-13 @ 16:19:30
URL: http://bibiblogg.blogspot.se
Postat av: Dodo

Jag vill bara att du ska veta att jag fullkomligt älskar din blogg! <3

2012-02-13 @ 16:25:09
Postat av: Anonym

sjukt snygga möbler! det svarta skåpet ar ju sjukt snyggt ju!! vad kostar det?

2012-02-13 @ 16:37:09
Postat av: Anna

Följer dig på bloglovin' nu :)

2012-02-13 @ 19:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback