Uppdateringar.


Malin,
som förövrigt driver en av mina absoluta favoritbloggar, undrade efter inlägget om barnens julklappar vad jag önskade mig.

- Pff, tänkte jag Den listan blir då kort! eftersom det enda som stått på min önskelista i år egentligen är bidrag till en ny dator.

Men då jag faktiskt började ransaka mitt mer matrealistiska jag, föll även följande in i facket "Detta skulle jag inte bli ledsen över om det låg under granen i år" och uppdaterar därför tidigare önskelista enligt följande:


(Och du Malin, kollagen gör jag i det webbaserade redigeringsprogrammet pixlr.com)





Kommentarer
Postat av: Malin

Nä men oj! Snällaste orden! Snacka om att det julstressade hjärtat blev extra varmt!

Ska kolla in den där sidan, ser liksom sådära himla proffsigt ut!

Tack själv för finaste, roligaste och brutalaste småbarnsmammabloggen!

2012-12-19 @ 20:05:04
URL: http://lennonsroom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback