En sån där dag...


Då VAB och tvättid infaller på samma dag.
Då snorkaskader och bajskatastrofer smälter samman i ett ganska vidrigt kaos.
Då man glömmer de sista makaronerna som bränner fast i kastrullbottnen och barnet VÄGRAR att äta spagetti.
Och då ungen spärrar bankdosan, spiller ut en halv liter mjölk, trillar ur vår säng och då snöstorm härjar utanför fönster.

Så om det har varit lite tyst här, skyller jag på något av ovanstående.

Rättelse: Jag skyller på SAMTLIGA punkter ovanstående.







 

Kommentarer
Postat av: J

Hear hear, dårhusdag. Väckt 3 av man som ska flyga tidigt, kunde ej somna om, upp och hoppa fem. Bajs i soffa, krossat porslin, ryggbajsad body, två dödsskrikande barn i badkar... Nu verkar en ha däckat iaf (i bärsele givetvis).

Sa jag att jag är själv med dem till imorgon klockan 23 ca (vem räknar)?

Men- jag har åtminstone shoppat... Alldeles för mycket... :D

2012-12-04 @ 18:49:47
Postat av: Anonym

Hahaha! Söt hon är !!!

2012-12-04 @ 21:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback