Jag blir så trött...

...på allt jävla teknikstrul som börjat sedan blogg.se fixade nytt.

Alltså, jag vet att jag lovordade det i början, tyckte funktionerna var bra och så. Men sen hände nått... ALLT SLUTADE JU FÖR FAN ATT FUNGERA!?

- Jag får inte ut mina inlägg till bloglovin.
- Ni har svårt att kommentera, och jag har svårt att svara.
- Felmeddelande efter felmeddelande varvas med evighetsväntan på att sidan ska ladda.

Ååååå. Jag har verkligen inte tid att sitta och vänta en evighet på att kommentarer, inlägg, svar och bilder ska synas. Jag har ta mig fasen viktigare saker att göra!
Typ vila i soffan, bli upppassad av famiöjen och gnälla på andra i-landsproblem.





Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har wordpress och bloglovin funkar inte för mig heller... Kanske har de med ett fel!? Eller så är jag smådum och har misslyckats med teknikinställningarna... Kan ju va så med ja.

Svar: Jaha. Då får kah kolla mot blvn. Såhär kanman ju fan inte ha det.Inte är du dum inte, jag tycker att det är skitsvårt med koder som ska in här och där och allt som kan bli fel. Du är nog ytterst normalbegåvad inom tekniken :)
OPROFESSIONELL

2012-08-14 @ 20:09:59
URL: http://lennonsroom.wordpress.com
Postat av: Lisa

För att inte tala om den förbannade KOSSAN som blogg.se har. Jag vill ju typ slakta den varenda gång den uppenbarar sig, på grund av det massiva störet den utsöndrar.

2012-08-15 @ 18:32:36
URL: http://www.lisasfanclub.se
Postat av: Anonym

JAG HÅLLER MED!!!!! ÅÅÅÅH VAD ARG MAN BLIR!

2012-08-16 @ 19:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback