Ett beslut.

Alltså...

Jag GILLADE den här appen förut. Det gjorde jag verkligen. Den var bra, gav saklig information, små mysiga uppdateringar om vad lilla nya kunde tänkas ta sig för där innen i magen samt hjälpte mig att ha koll på vecka 23 och + vad det nu var för stunden.

Men nu när man passerat utsatt datum har den gått från trevlig till att bli en riktig tölp. Den har nämligen bestämt sig för att börja håna mig, och då känner jag lite att den faktiskt har gjort sitt. Idag har den tillexempel levererat ut informationen att:

"101,4% av graviditeten har passerat,

samt

"Du är nu i graviditetsmånad 11" (som en jävla elefant eller något!)

Och så kan man nästan höra hur den fnissar ondskefullt efteråt: *Tihihihihi...*.

Så nähä du tack! Det var fan droppen! Nu räcker det, voice of satan.


-delete-






Kommentarer
Postat av: J

vänta tills Libero börjar... Din bebis är nu en vecka gammal, grattis! Freakin NOT! Hoppas hen kommer innan dess dock :). Som sagt, det är bara jag som kan ha så maxad otur att inte FL-normen gäller ;).

Svar: Haha, jag har redan nu fått ett mail levererat till mig av babycenter.com som inleddes med: "GRATTIS TILL DIN NYFÖDDA BEBIS! Nu när förlossningen är förbi och man håller sitt lilla underverk i armarna..." Då ville jag gråta.
OPROFESSIONELL

2012-08-25 @ 15:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback