Att ha ont och hur man tacklar det.

Har fin ensamkväll med Jocke.
Spelar musik, ser på film, pratar.
Ont i magen.
Går och lägger mig.
Ont i magen.
Sover en timma.
Vaknar - ont i magen.
Somnar.
Sover 30 minuter.
Vaknar - ont i mage plus rygg.
Vänder runt i sängen en timme.
Ont. Ont. Ont. Mer ont.
Somnar.
Vaknar - ont i ryggen.
Går upp.
Ont mage och rygg.
Uppe en timma.
Ser att Jocke lagt in text på bloggen innan han somnade. Fin - handlar om en vän.
Dricker vatten. Ont.
Tar två Alvedon.
Lägger mig.
Somnar.
Vaknar kl 6.
Ont.
Går upp.
Ont.
Lägger mig i soffan.
Inte i ont.
Ligger en timma, en och en halv.
Inte ont.
Skriver detta sjukt trista inlägg.
Småont mage.
Känner mig uppgiven.
Trött.

*fulbölar in i kudden*

God morgon, BF+5...







Vaknar


Kommentarer
Postat av: Emelié

kram på dig <3<3<3<3

2012-08-26 @ 17:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback