Troubles will be gone.

hejhej.
Det går åt rätt håll här hemma (och nu när jag säger det inser jag faran i det).
Men Iris verkar betydligt piggare, och jag, ja än så länge har jag själv faktiskt inte kännt något ökat behov av att slänga upp mitt maginnehåll i toalettstolen åt fel håll, om ni fattar. Så vi får helt enkelt med spänning se hur det utvecklar sig. To be continued...

Roligare inlägg än det här kommer, men just nu håller vildungen på att riva lägenheten väldigt effektivt. Och så kan vi ju inte ha det så jag ber om att få återkomma till er vid ett lugnare tillfälle.

Ps. PUST! Det har blivit mycket svårare att både böja sig, springa efter stans vildaste kid och hålla ordning på hemmet nu när magen börjat ta fart och växa i stormfart. Och jag har halva tiden kvar. Hu! Ds.




Nu vill trollet gå ut. Står och bankar på dörren och vrålar - UUUUUUUUUTEEE!!
Hum. Vi får se hur det blir med den saken.





Kommentarer
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Så otroligt söt bild! =)

2012-04-03 @ 19:07:17
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/
Postat av: Knaada

Jag hoppas ni kan pusta ut nu och vara färdiga med det där eländet!



Otroligt mysig bild :)

2012-04-03 @ 21:58:35
URL: http://knaada.com
Postat av: Mathilda

haha sådär är det alltid - man tror att det har gått över å så PANG är man tillbaka på noll. hoppas ni klarar er från dert :D

2012-04-03 @ 22:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback