It's only life.




Allra finaste bloggbesökare!

Nu har jag haft en sån där helg i frånvaro från bloggen igen. Jag förstår er abstinens, att ni sitter på små nålar och uppdaterar internetfönstret 22 gånger i timmen i hopp om att få se mig ploppa upp med någon nyhet, ett livstecken, en hint om vad som pågår i mitt fantastiska liv. Och jag förstår er besvikelse när ni måste inse att "nää.. inget idag heller..." och gå och lägga er utan att ha hört ifrån mig. Ni kanske till å med har lite svårt att sova. Ligger och vrider er mellan lakanen och grubblar över mig. Tassar upp vid 03.40. Kollar datorn. Nä.. inget nu heller. Tassar tillbaka igen och faller in i en orolig sömn.

MEN NU ÄR JAG HÄR IGEN! WOOOOHOOO!!! Och jag kan berätta att i helgen hände så spännande saker som: VILA! PROMENADER! FOTBOLLSMATCHER ATT SE! GLASSÄTNING! & TAKE AWAY-HÄMTNING! bättre än ni hoppats på va? Både myskväll och slappedag hemma i soffan. Fotbollskikande i kombination av en promenad. Herregud måste ni tänka, hur orkar hom med det där tempot? Hur har hon fått ett så intressant och fartfyllt liv? Hur kan hon underhålla oss så intressant information så länge? Vad åt hon från kinakrogen? Hur långt gick hon? Sov Iris en timme eller en och en halv på lördagsförmiddagen? Tog hon choklad- eller kolasås till sin glass? Vad gick på TV i söndags kväll? Hur många gula kort fick hennes sambo på matchen?

Ja, kära läsare. Jag antar att frågorna är många. Och mina svar är: Alla har rätt till ett privatliv. Jag tänker inte tala om om jag valde nudlar eller ris, om jag kollade bigbrother eller somnade eller om min sambo fick vara kvar på planen i lördags eller ej. Inte än. Kanske aldrig.

Cliffhanger delux!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha det är så härligt med helger där det inte händer någonting spektakulärt alls. De är ju typ det allra bästa helgerna egentligen :)

2012-04-23 @ 13:42:06
Postat av: Andrea

Jag har följt dig ett tag (men p.g.a. av allt skolarbete inte lyckats läsa alla inlägg du skriver). Men av det jag läst de senaste månaderna tycker jag att du är skithäftig, i en enkel sammanfattning. Jag älskar hur du skriver, och din humor, och dina bilder, och allt det andra.



Efter dessa ord, som nästan liknar kiss-in-the-ass, har jag en enkel fråga.

Kan du inte berätta om din kille?

Jag vet inte så mycket om honom, och det skulle vara roligt om du kunde nämna saker som du gillar med honom, och kanske saker som du inte gillar. För jag skulle vilja lära känna hela din familj.

Sen kanske jag har råkat missa de inlägg där du nämnt honom, men de jag har läst har han knappt synts till, fast du kanske inte heller vill ha med honom här?

Vad vet jag. Ha en underbart trevlig eftermiddag!

2012-04-23 @ 15:19:49
URL: http://andreagunnarssons.blogg.se/
Postat av: Camilla

Nu blev jag också nyfiken på killen din. Kan du inte ta och skriva ett inlägg om honom, om han vill förstås. Jag har ju mest sett honom på bild :)



Ni verkar ha hafte en jättemysig helg. Vi har varit sjuka hela veckan så vi lämnade knappt hemmet i helgen. Det blir allt lite långtråkigt då.

2012-04-23 @ 18:14:56
URL: http://camillaedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback