Only if for a night.

Tjena!

Här ligger jag och slöar. Jocke är iväg på någon sammankomst och jag har sträck ut min gravida kropp i soffan. Hur har hon tid med det tänker ni? Gnäller hon inte alltid på att Iris måste passas upp på? Att det inte blir mycket vila med småbarn? Låter hon ungen leva vind för våg hemma? Hon har väl för fan ett föräldraansvar?

Självklart har jag det, men jag har det så förspänt att min underbara pappa och hans förtjusande sambo, efter en utsökt grillmiddag, erbjöd en mycket nöjd Iris en sängplats över natten. Iris hoppade av glädje och mamman mumlade förnöjt "mm sovmorgon" och kände den sedan länge sinade styrkan återvända till kroppen.

Så nu ligger jag här. Trind och göttig. Nyss var jag också hungrig, men sedan råkade jag se 10 minuter på nått djurprogram där gamar åt drunknade gnuer. Efter det kände jag att jag aldrig ville äta igen.

Hoppas ni har en skön söndagsafton, och att många liksom jag, är lediga under morgondagen. I solen.
Rättvisa!

/slapparn'


Kommentarer
Postat av: Björn

Underbart, det är du värd. Och underbar låt du valt till rubriken :) sov så gott.

2012-04-30 @ 09:11:08
URL: http://bjornwestergren.wordpress.com
Postat av: Pyttianna

Å så härligt med egentid. Vi har också haft det underbart här i helgen men nu både toksaknar vi F och vill träffa den lille bebisen! :)



Kram kram!

2012-04-30 @ 13:25:58
URL: http://www.pyttianna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback