Baby don't count me out.

Nu har jag låtit bloggen falla bort igen.
När jag jobbar heltid vill jag försöka vara mamma åt Iris resterande tid.

Jag vill inte vara mamman som åker hemifrån kl 05 hämtar på dagis 15. Sätter på TVn åt lilla, sätter mig vid datorn för att plugga och slänga upp några blogginlägg.

Jag vill ha tid för mitt troll.
Vill leka, vill uppmärksamma och vill vara bästa mamma.

Men nu verkar det äntligen ljusna på västfronten.
Jocke heltidsjobbar och CSN kanske mjuknar med det faktum att poängen börjar trilla in. Efter jul kanske jag kan gå ner på timme och fokusera på skolan. På mina intressen. På min familj. På att nå drömmen.
Då kanske jag kan lägga lite mer kraft här. Utveckla mig mer. Uppdatera oftare. Få mer driv. Mer ämnen att behandla och mer kreativitet att läcka ut till er. 

ÄÄÄNTLIGEEEN!




Kommentarer
Postat av: hej

snygg nya headern vart! :D :D

2011-11-21 @ 10:55:07
Postat av: GiZZY

ÅH! Vad jag skulle vilja ha bilden på väggen! Kan man få det? Säljer du bilder?



2011-11-21 @ 11:05:06
Postat av: Sara

Oj vilken häftig bild! Jättefin!:) Mm, jag förstår att du inte har bloggen högst på att-göra-listan då, om man är mamma så vill man ju hinna med det också! :)

2011-11-21 @ 23:00:02
URL: http://sarabacksbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback