While i'm still strong.

ÅÅÅ-håå. (Frustration!)

Att jobba 7-4 tar död på min lust att komma hem och vara kreativ. På jobbet har jag asmycket skitbra (ja, ursäkta svenskan dårå) idéer men när jag väl kommer hem och har tid att börja fixa dör jag i soffan.

Jag vill jobba med foto. Med gamla skavda möbler. Med konst, helst rätt billig. Med rum. Med blommor och trädgård och med musik och motivation. Jag vill ha eget. Nån flummig, bred och spretig går-knappt-runt-historia. Vara min egen chef. Avsätta en hel jävla massa tid till det jag tycker är roligt och viktigt.

Ba' så ni vet.


Kommentarer
Postat av: Samma

jag vill var du och ha din driftighget och dina drömmar. det verkar fint

2011-05-26 @ 08:40:34
Postat av: Photo

Bild tre är underbar. Graftiskt är bäst!

2011-05-26 @ 08:41:57
Postat av: Anonym

nice bloggdu har!: D

allt bra? : D

2011-05-26 @ 09:36:11
URL: http://ninass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback