Let me entertain you.



Fem saker jag uppskattar;

Asiatisk takeaway
TV-serieboxar
Loppisfynd
Rödvin
Musik

och fem saker som kvittar fullständigt;

Pyttipanna
Skrivkramp
Trånga tröjor
Tidiga mornar
Barnleksaker som låter


Fem ställen jag vill resa till;

San Fransisco
Sydafrika
Moskva
Indien
Berlin

och fem ställen jag struntar i;

LA
Hawaii
Thailand (igen)
Hela sydamerika
Ai Napa, Sunny Beach mfl.


Fem goda saker;

Tobleronechoklad
All sorts kaffe
Mammas fisksås
Bacon
Sushi

och fem äckliga;

Lök
Tonfisk
Alkoläsk
Pepparkaksdeg
Cheddarpopcorn


Fem guilty pleasures;

Ullared (då affären Gekås, inte TV-programmet)
Dyra inredningsmagasin
Top Model (iih pinit)
Den här låten
Lagerhaus

och fem saker jag stolt tar avstånd ifrån;

Twilight
Modebloggar
Sverigedemokraterna
De "Svenska Hollywoodfruarna"
Vero Moda/Jack n' Jones-kläder (sexistiska skitbutiker)


Fem bra egenskaper;

Har distans till mig själv
Förlåtande/förstående
Estetisk
Kreativ
Glad

och fem dåliga vanor;

Är något lat
Har dåligt tålamod
Vill ofta bestämma
Är rädd för att ringa "viktiga samtal"
Är dålig på att höra av mig/hålla kontakt



Och så hade ni kortversionen av mig.

Kommentarer
Postat av: BIG FAN

Du är så djävulens fräck!

2011-12-06 @ 11:45:54
Postat av: Sanna

Tack fina du. Dock lite nervös över vad folk ska säga om texten. Inte van vid att visa så kraftiga åsikter liksom. Klart du får länka, insändare behöver bearbetas!

2011-12-06 @ 11:55:04
URL: http://shesasaint.blogg.se/
Postat av: Anonym

din blogg är så fantastisk

2011-12-06 @ 12:28:32
Postat av: Anouk- mamma & livsfilosof

Vilken rolig. Den snor jag:D

2011-12-06 @ 14:14:40
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback