Om jag kunde göra det bättre.



HEJ VÄNNER!
Ett litet inlägg i reklamens tecken.

Ni vet väl om att jag fotar studenter? Om inte: Jag fotar studenter.
Jag kan fota din student. Din bal. Din klass. Din kortege.
Hela din dag helt enkelt och billigt är det också.
Bra va?

Är du intresserad eller har någon annan som är intresserad, hör av dig!

Här nås jag bäst:
[email protected]


så länge kan ni kika på ett urval av vad jag tidigare gjort.



sådär ja.

Jag fotar även annat, typ:

- porträtt & present
- barnporträtt
- konsterter
- möhippor
- afficher
- bröllop
- fester
- dop
.

så hör av er ni som vill ha sådant förevigat ni också.




Kommentarer
Postat av: Greta

MEN VAD DUKTIG DU ÄR HÖRRÖ! Porträttbilden på den mörkhåriga tjejen är jättefin och likaså bilden på baltjejen på bron. Den är magisk! Sen gilla jag klassbilden i SV. Levande! man nästan hör sången upp till Luleå där jag är.

2011-04-04 @ 18:39:10
Postat av: Anonym

Jättesnyggt!!!! Ska gifta mig till hösten då kanske jag hör av mig!!!

2011-04-04 @ 23:07:09
Postat av: BebbeA

liiiiite grym ;D

2011-04-04 @ 23:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback