älskar din stil.

Ja, min man kan allt.
Han kan spela fotboll jättebra.
Han är världens bästa pappa åt vår dotter.
Han har fina värderingar och sunda åsikter.
Han har fantastisk musiksmak.
Han är rolig, smart och vältalig.
Han skriver hjärtskärande bra.
Han är snygg.
Han lagar god mat.

MEN

Nästa gång han säger att han ska bjuda våra vänner på trerätters ska jag ha bilden under på näthinnan.
Bara så jag är mentalt förberedd den gången. För ännu en sånhär disk-chock tar nog knäcken på vårt förhållande.



Jockepocke, trots allt älskar jag din stil.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sött <3

2011-04-04 @ 23:09:09
Postat av: Hon som blitt småkär i din kille

I dina texter verkar din kille vara väldigt gullig och bra och ser man honom på bild blir han ju inte direkt sämre. Jumjum!

Kanske tur för dig att jag bor i sthlm, annars hade jag nog raggat på honom om jag träffat honom. Snygga, snälla, småbarnspappar är alltid sexiga ;) Lyllo dej!

2011-04-04 @ 23:30:10
Postat av: Ida

ser ur som ni haft trevligt med massa mat i alla fall :)

2011-04-04 @ 23:46:04
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Pyttianna

Ja fasen... sån jävla otur vi har! Nu hoppas vi att vi får vara friska hela sommarhalvåret!



Ringer i morgon så får vi se om det blir en liten promis! ;)



Kram

2011-04-06 @ 23:31:47
URL: http://www.pyttianna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback